Η Επιτροπή του Προγράμματος «Φράσις» του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) συνεδρίασε στις 13 Μαΐου αποφασίζοντας να παραταθεί έως τις αρχές Ιουνίου η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων από ενδιαφερόμενους εκδοτικούς οίκους, φορείς, πνευματικά ιδρύματα και πολιτιστικούς οργανισμούς του εξωτερικού για την επιχορήγηση μεταφράσεων Ελλήνων συγγραφέων.
Η Έκθεση ετοιμάζεται σ’ εντατικούς ρυθμούς από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου, με γνώμονα το γεγονός ότι αποτελεί κορυφαίο ετήσιο ραντεβού για εκδότες, συγγραφείς, βιβλιόφιλους και άλλους επαγγελματίες του κλάδου.
Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και του νέου ΔΣ του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου θα επαναλειτουργήσει το πρόγραμμα «Φράσις» με καινούργια Επιτροπή.
Από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου διευκρινίζεται ότι η λειτουργία των Εργαστηρίων Βιβλίου του ΕΚΕΒΙ έχει προς το παρόν ανασταλεί και σε κανέναν δεν έχει παρασχεθεί το δικαίωμα να παρουσιάζεται ως συνεχιστής.
Σχετικά με το θέμα έχει αποσταλεί εξώδικο προς το βιβλιοπωλείο που εμφανίζεται με διαφημίσεις ως συνεχιστής των Εργαστηρίων που επί σειρά ετών λειτούργησαν με επιτυχία από το ΕΚΕΒΙ.
Ανάγνωση και σχολείο : Διημερίδα για τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 21-22 Φεβρουαρίου 1997
Το βιβλίο περιλαμβάνει τις ενότητες: -Μ. Ζορμπά, "Ανάγνωση και σχολείο" -Δ. Αναγνωστοπούλου, "Η επαφή των μαθητών με τη λογοτεχνία μέσα από τα λογοτεχνικά κείμενα των σχολικών εγχειριδίων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης". -Α. Κώτση, "Πηδάλιο στη βιβλιοθήκη: η ανάπτυξη δεξιοτήτων για τη χρήση βιβλίων, βιβλιοθηκών και επιστημονικής βιβλιογραφίας στους μαθητές και διδάσκοντες των σχολείων της χώρας μας". -Π. Παπούλια - Τζελέπη, "Κατ' οίκον εργασία στα γλωσσικά μαθήματα και κοινωνική δυναμική: Ένα ελληνικό παράδειγμα". -Α. Κάλφας, "Συμπληρώνοντας κενά στον Οδυσσέα Ελύτη". -Β. Αποστολίδου, "Η συμβολή του μαθήματος της λογοτεχνίας στην προώθηση της δημιουργικής ανάγνωσης". -Α. Χαραλαμπόπουλος, "Σχολικά προβλήματα και αναγνωστικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση". -Χ. Κάτσικα, "Χαρτογραφώντας την αναγνωστική συμπεριφορά των μαθητών". -Γ. Παπαδάτος, "Οικο-ανάγνωση και ανάγνωση ή Απόπειρα για ένα σχέδιο προώθησης της ανάγνωσης". -Π. Χαραμής, "Σχολική βιβλιοθήκη και διδακτική πράξη". -Μ. Σκιαδαρέση, "Ο έφηβος και το ελεύθερο διάβασμα".
EΡΓΟ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε ΚΑΙ ΤΟ ΥΠOYΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Ε.Π. 'ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ'